REVIEW DOTA 2 - MOST POPULAR HEROES VOL. #2
Hi guys,.
I'm glad to see you again, and today let's me resume the review of Dota 2 the Most Popular Hero in 2018.
BTT PROFIL:https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1616048
ETH: 0x5808803638496a6772b12cc45fd24afcf2941cf1
I'm glad to see you again, and today let's me resume the review of Dota 2 the Most Popular Hero in 2018.
So, let's check it out now ;)
20 Most Popular Dota 2 Heroes in 2018 Vol. #2
4. ANTI-MAGE
Anti-Mage is a super hero with fast agility and capable of attacking from a distance, pressing enemies, harassing and killing enemies who have high mana. He has extensively high agility and coffee base assault time, giving him high damage and scaling along with his basic assaults. Its natural ability is Mana Break, a modifier of attack and makes great risk to the hero and can not do anything, especially the Intelligence based caster. With Mana Void can inflict massive bonus damage on every attack, making the enemy destroyed by its main ability.
Blink is a relatively versatile potential that allows the Anti-Mage to teleport remotely, allowing it to exit, pursue, or even farm effectively, with a high speed of basic movement, making the Anti-Mage a real hero in the game. Spell Shield very effectively increases the Anti-Mage magic resistance, allowing it to deliver more damage than enemy casters. Finally, Mana Void finishes from the target after which they are burned, inflicting both target and enemy damage around the target. His naturally fast basic attacks, combined with his powerful abilities, make him extremely dangerous in the late game, allowing him to destroy the enemy with ease.
Anti-Mage merupakan pahlawan yang lincah, cepat dan mampu menyerang dari kejauhan, menekan musuh dan membunuh musuh yang memiliki mana yang tinggi. Dia memiliki ketangkasan dan penyerangan yang sangat tinggi, dengan skala kerusakan yang sangat besar dari serangnnya. Kemampuan alaminya adalah Mana Break, pengubah serangan dan membuat resiko besar bagi musuh dan lawannya, terutama terhadap kastor berbasis Intelijen. Dengan Mana Void memberikan damage bonus yang besar pada setiap serangan, membuat musuh menjadi hancur oleh kemampuan utamanya.
Blink adalah potensi yang relatif serbaguna yang memungkinkan Anti-Mage untuk melakukan teleport jarak jauh, sehingga memungkinkan dia untuk keluar, mengejar, atau bahkan farming secara efektif, dengan kecepatan pergerakan dasar yang tinggi ini, membuat Anti-Mage menjadi pahlawan yang nyata dalam permainan. Spell Shield sangat efektif meningkatkan resistensi sihir Anti-Mage, yang memungkinkannya untuk memberikan lebih banyak kerusakan dari kastor musuh. Akhirnya, Mana Void selesai dari target setelah mana mereka dibakar, menimbulkan kerusakan berat baik target dan musuh di sekitar target. Serangan dasar alami yang cepat, dikombinasikan dengan kemampuannya yang kuat, membuatnya sangat berbahaya pada akhir permainan.
5. ARC WARDEN
The Arc Warden, is a long-distance agitation hero that requires micromanagement and farm. In the early stages of the game, this is a very powerful nuker. His first capability is Flux, which allows Arc Warden to paralyze enemies with enormous damage. Magnetic Field is the ability of both to protect the hero or the building of allies from physical attacks, as well as get a fast attack speed.
The third ability of Arc Warden is Spark Wraith, this allows him to place the wraith that attack when the enemy approaches them, potentially handling a large amount of magical damage. Finally, Tempest Double, enabling him to be the perfect hero by using all the spells, he can even use all his other abilities to defeat the enemy at the beginning of the game.
Arc Warden adalah pahlawan agitasi jarak jauh yang membutuhkan pengelolaan mikro dan farming. Pada tahap awal permainan, ini adalah nuker yang sangat kuat. Kemampuan pertamanya adalah Flux, yang memungkinkan Arc Warden untuk melumpuhkan musuh dengan sejumlah kerusakan yang sangat besar. Magnetic Field merupakan kemampuan keduanya yang dapat melindungi pahlawan atau bangunan sekutu dari serangan fisik, sekaligus mendapatkan kecepatan serangan yang cepat.
kemampuan ketiga Arc Warden adalah Spark Wraith, hal ini memungkinkannya menempatkan wraith yang menyerang saat musuh mendekati mereka, berpotensi menangani sejumlah besar kerusakan magis. Akhirnya, Tempest Double, memungkinkannya menjadi pahlawan yang sempurna dengan menggunakan semua mantra, ia bahkan dapat menggunakan semua kemampuannya yang lain dalam mengalahkan musuh di awal permainan.
6. BANE
Bane is a long-range intelligence intelligence, possessing dark and nightmarish abilities that provide him strong disabling, ganking, and nuking prowess. Mostly played as a favor, he has some of the best initial statistics of any hero, but is specific in experience that all his attributes and stat growth are equivalent. In addition, he has four excellent spells, if used correctly can be an additional to overcome the lack of in the game.
Enfeeble reduces the goal's attack harm through a extraordinary quantity, which could incredibly lessen an assault-reliant enemy hero's effectiveness from as early as the laning degree all the way to the endgame. Brain Sap is a nuke that deals hefty natural damage to the goal, healing himself for the same amount as well.
Nightmare puts a unit to sleep, absolutely disabling for several seconds, however if the slept target is physically attacked, it wakes up and the spell transfers to the attacker (unless it's far Bane himself), at the same time as spells may even wake the target up.
Finally, Bane's Fiend's Grip is a channeling spell that absolutely disables the target for several seconds, dealing heavy damage per second and giving Bane some mana back as well. Bane's debilitating lockdown abilties are what make him a useful assist to allies, and a feared one for enemies.
Bane adalah hero dengan inteligensi jarak jauh, yang memiliki kemampuan gelap yang mengerikan, membuatnya sangat kuat dalam melumpuhkan musuh. Sebagian besar dimainkan sebagai bantuan, dia memiliki beberapa statistik awal terbaik dari pahlawan manapun, namun spesifik dalam pengalaman bahwa semua atribut dan pertumbuhan statnya setara. Selain itu, ia memiliki empat mantra yang sangat bagus, jika digunakan dengan benar dapat menjadi tambahan untuk mengatasi kekurangan dalam permainan.
Sedikit mengurangi bahaya serangan sasaran melalui jumlah yang luar biasa, yang bisa sangat mengurangi keefektifan pahlawan musuh yang mengandalkan kekuatan sejak awal sampai tingkat akhir. Mind Sap adalah nuke yang menangani kerusakan alami yang besar pada sasaran, menyembuhkan dirinya sendiri dengan jumlah yang sama.
Nightmare dapat digunakan untuk membuat musuh tertidur, benar-benar melumpuhkan selama beberapa detik, namun jika target tertidur atau diserang secara fisik, ia terbangun dan mantra tersebut beralih ke penyerang kecuali jika jauh dari Bane sendiri.
Akhirnya, Bane's Fiend's Grip adalah mantra penyalur yang benar-benar menonaktifkan target selama beberapa detik, menangani kerusakan berat per detik dan memberi Bane beberapa tempat lagi. Kelemahan bawaan Bane yang melemahkan inilah yang membuatnya berguna bagi sekutu, dan musuh yang ditakuti untuk musuh.
To be continue . . .
penulis: feby2003Thanks for reading this review, nice to see you later, have a good day.
BTT PROFIL:https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1616048
ETH: 0x5808803638496a6772b12cc45fd24afcf2941cf1






Komentar
Posting Komentar